Gadżety to świetny sposób, by rozreklamować własne przedsiębiorstwo. Możesz wręczać je swoim współpracownikom, osobom zatrudnionym oraz klientom korzystającym z Twoich wyrobów i usług. Poniżej przedstawiamy najczęściej wybierane grupy gadżetów, które możesz wykorzystać w swoich planach marketingowych.
Gadżety dla pracowników
Obdarowując pracowników, zwiększasz ich zażyłość z marką własnej firmy. Dobrym wyborem są przedmioty codziennego użytku, z których będą korzystać w pracy lub w swoim domu. Kubki, torby, piórniki, a także inne przyrządy wykorzystywane podczas pracy przy biurku to zawsze trafiony wybór. Warto też rozważyć zakup notesów, długopisów lub bardziej rozbudowanych zestawów biurowych. Dobrym pomysłem są szczególnie te produkty, na których możesz umieścić logo swojej firmy.
Wartym rozważenia wyborem są także prezenty dla najmłodszych – zabawki pluszowe, maskotki, lalki – którymi będą bawić się dzieci Twoich pracowników. Często jest to wybór o wiele bardziej trafiony, niż kolejny kubek lub zestaw smyczy.
Gadżety dla klientów
Wielu przedsiębiorców decyduje się także na wybór naklejek z logo, które można naklejać w dowolne miejsce zgodnie ze swoimi upodobaniami. Naklejki z logo będą prezentować markę Twojej firmy, niezależnie od miejsca, w którym się znajdą. Wielu dostawców gadżetów reklamowych jest gotowa przygotować naklejki zgodnie z Twoim życzeniem, umieszczając na nich dosłownie dowolną treść graficzną.
Popularnym wyborem są także akcesoria praktyczne – smycze, etui na telefon, nerki oraz różnego typu dodatki odzieżowe, wykorzystywane na co dzień do obsługi i przechowywania urządzeń i technologii. Warto zdecydować się na dodatki wykonane w sposób wytrzymały, które przez wiele miesięcy (lub nawet lat) użytkowania będą aktywnie reklamować Twoje przedsiębiorstwo.