Projekty aranżacje

Portal ogólotematyczny

Pozycjonowanie Comarch. Dlaczego kochamy zakupy online? 

Handel internetowy jest jedną z ciekawszych możliwości założenia własnego biznesu. Startupy, małe i średnie firmy czy wielkie przedsiębiorstwa – każdy tam znajdzie dla siebie miejsce. Warto najpierw jednak wybrać odpowiednią platformę sprzedażową. Jedną z nich jest Comarch. Tylko na początku 2022 roku odnotowano na całym świecie ponad 24 miliony sklepów internetowych. Zobacz jak ważne jest pozycjonowanie comarch i ciesz się sukcesem.

Dlaczego tak bardzo lubimy zakupy online? 

Jest to pytanie z pogranicza marketingu i psychologii o motywacje klientów. Przybliżymy Wam więc sześć kluczowych motywacji zakupów online zgodnie z myślą Dave’a Chaffey’a – autorytetu w dziedzinie biznesu cyfrowego oraz e-commerce:

 

  1. lepszy dostęp do informacji o produkcie,
  2. personalizacja usług i dostosowanie do indywidualnych potrzeb,
  3. społeczność posiadająca te same zainteresowania i potrzeby,
  4. wygoda – brak ograniczeń czasowych i lokalizacyjnych,
  5. świadomość niższych kosztów zakupów,
  6. dostęp do większego i ciekawszego wyboru produktów oraz usług.

Pozycjonowanie sklepów internetowych – e-commerce SEO

Search Engine Optimization to szereg czynności, których celem jest poprawienie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania oraz uzyskanie przez nią wyższej pozycji rankingowej. Wiesz już, jak wiele sklepów internetowych znajduje się w sieci, każdy z nich oferuje inne możliwości – z tego powodu zestaw czynności SEO będzie się zmieniał w zależności od potrzeb. Przede wszystkim postaw na SXO, czyli połączenie SEO z potrzebami user experience (UX).

Platforma sprzedażowa

Na rynku istnieje ogromny wybór platform do prowadzenia sprzedaży online. Pozwalają one na wygodne zarządzanie produktami, usługami, kontakt z klientem, dokonywanie płatności i wysyłki czy utrzymanie bezpieczeństwa. 

Jak wybrać?

Wybierając platformę, przeczytaj o wykonawcy, który świadczy usługi oraz zaletach i wadach danego typu. Zwróć uwagę na możliwość integracji z hurtowniami, systemami płatności, wysyłki czy magazynowaniem. Zobacz, czy całość jest skonfigurowana pod pozycjonowanie sklepów internetowych i czy można monitorować i analizować sprzedaż. Nie zapomnij również o hostingu – to dzięki niemu klienci mają nieprzerwany dostęp do Twoich usług. Niektóre platformy oferują swój własny hosting, który ma odciążyć działanie prywatnego serwera. 

Comarch

To platforma stworzona przez krakowską firmę, która proponuje innowacyjne rozwiązania sprzedaży internetowej. To, co sprawia, że wyróżnia się na tle pozostałych to pełna integracja z ERP, czyli Enterprise Resource Planning. Dzięki temu w kompleksowy i wygodny sposób możemy zarządzać finansami, księgowością, magazynem, samą sprzedażą.

 

Pozycjonowanie Comarch powinno się zacząć od intuicyjnego, atrakcyjnego interfejsu oraz optymalizacji opisów produktowych. Musisz zrozumieć działanie algorytmów, aby mieć szansę dopasować treści do intencji klientów.

Wnioski

Chociaż pozycjonowanie Comarch jest długotrwałym procesem, to jest to stabilna podstawa Twojej strategii marketingowo-promocyjnej. Warto jest zadbać o swoją widoczność, zwłaszcza, że konkurencja z pewnością depcze Ci po piętach!